SOUTH AFRICAN PROTEA TEAM TRIUMPHANT

AT F.I.P.S ed WORLD CARP FISHING CHAMPIONSHIPS IN FRANCE

THANKS TO THE TACKLE BOX AND MING

Read more ...

SOUTH AFRICAN PROTEA TEAM TRIUMPHANT AT

F.I.P.S ed WORLD CARP FISHING CHAMPIONSHIPS

IN FRANCE THANKS TO THE TACKLE BOX AND

MING.

The 11th F.I.P.S ed World Carp Fishing Championship was recently held at Lac de L’Uby near

Barbaton in the South of France. From the onset the South African Protea Team were given a

100/1 chance to win the event, effectively giving us NO chance whatsoever to succeed. Some

anglers said: “You are the South African Champions, not the European champions. You will

NEVER win here.” They never knew that these famous words would come back to haunt them

less than 80 hours later.

I made contact with Lee Jackson in February 2009 and asked him for some advice on fishing in

the South of France in general as no one knew this venue at Lac de L’Uby near Barbaton. His

answer was straight forward that we should consider the famous Tackle Box Ming again (we

used it extensively in Serbia a few years ago and got 2 x 4th places out of 3 zones). There was

NO hesitation as I know how much trust Lee has in his bait and the results I had here in South

Africa on it. I also used it in 2002 at the Raduta World Carp Cup and caught commons of 42lb

5oz and 24lb as well as a Grass Carp of 22lb on it. We ordered around 90kg of 18mm Ming

boilies, 30kg Ming Pellets in two sizes (4mm & 8mm), Ming pop‐ups and around 20 bottles of

Ming oil.

After the shipment arrived here in South Africa we set out and made 40mm bait balls,

consisting of mainly pre‐cooked minced tigers, minced cooked Hemp seed, chopped Ming

boilies, cooked minced maize, Ming pellets and coated with Ming oil. These bait balls were air

dried for 3 months and then packed in cardboard boxes. Hennie, Andries and G.P went to

France in September for a practice session on the lake to work out our game plan. They made

some discoveries during that period, one of them being that the fish at Uby mainly reacted to

Tigers as the Cray’s and Poison Chats are way too aggressive with the boilies, but pre‐baiting

with them was essential.

Back in SA we all got together and built our plan around the Ming, but with added Tigers and

Hemp. As we are the only country in the World that has to always ship our equipment around,

make use of rented vehicles etc, which costs an arm and a leg, we arranged our ATA Carnet.

Our equipment was shipped to Paris two weeks before we arrived so it could be cleared by

customs. We were lucky as on our arrival at the airport our equipment and bait was ready for

collection. Our next stop was a tackle shop where we bought Tiger Nuts and Hemp seed and

after spending 3 wonderful days in Paris we journeyed down to Barbaton around 750km from

Paris.

Our entire game plan revolved around the Ming boilies, pellets and bait balls, topped up with

accurate spodding of tigers (whole and crushed) and hemp. Our PVA bags were a combination

of our SA Super Cast Super Feed, Ming pellets, crushed Ming boilies, crushed tigers and hemp,

all infused with Ming oil. Half our PVA bags were dipped in the Ming oil and we are 100% sure

that the Ming was the number 1 reason we were so successful.

The results were as follows: G.P Nel and Cobus van Loggerenberg on peg C12 – 1st, Gilbert

Foxcroft and Loutjie Louwies on peg B6 – 3rd place and Hennie du Preez and Andries Maree on

peg C19 – 1st place. Hennie and Andries were also crowned as the World Champions in the

Individual classification and GP and Loggies overall 3rd. Loutjie and I got overall 8th. This meant

that we ended on 5 points while Serbia (2nd) only managed 12 points and France (3rd) with 15

points.

As Team we salute you Lee, for all the unconditional help with the preparation of our bait and

your incredible service levels. Thank you Tackle Box for always being there for us Carp fanatics

down in Africa.

The next F.I.P.S ed World Carp Championships will be in England next year and rumour has it

that it will be held at Milton Keynes. We will definitely come and visit the famous Tackle Box

and rest assured that we will arrange our bait and other tackle items with you again.

Lee, you are the best!!!!

Kind Regards

Gilbert Foxcroft

On behalf of:

Johan Donald (Manager), Johann van Heerden (Captain)

Gilbert Foxcroft, Loutjie Louwies, G.P Nel, Cobus van Loggerenberg, Hennie du Preez, Andies Maree, Casper

Labuschagne and Deon van Vuuren

Јужноафрички ПРОТЕА ТИМА НА победнички

Ф.И.П.С Ед СВЕТ царп фисхинг ПРВЕНСТВО

У Француској Захваљујући Тацкле Бокс и

МИНГ.

11тх ФИПС ур Светског првенства у риболову шарана је недавно одржан лац де Л'Убы близу

Барбатон на југу Француске. Од почетка јужноафричке Протеа тима су добили

100 / 1 шансу да освоје догађај, ефикасно нам даје све што нема шансе да успе. Неки

риболовце је рекао: "Ти си шампиона Јужне Африке, а не европски прваци. Ви ћете

НИКАДА победити овде "Они никада нису знали да ће ове чувене речи врати да их прогањају.

мање од 80 сата касније.

Направио сам контакт са Ли Џексон у фебруару 2009 и замолио га за неке савете на риболов у

Јужно од Француске у целини, као нико није знао ово место на лац де Л'Убы близини Барбатон. Његов

Одговор је био једноставан да се узме у обзир позната Цатала̀ Бокс Минг, поново (смо

користи се у опсежно Србија је пре неколико година и добио 2 кс 4 места од 3 зоне). Постојала је

Без оклевања јер знам колико поверења Ли је у свом мамац и резултати Овде сам имала у Јужној

Африка на њега. Такође сам га користио у 2002 на Радута Светски куп и ухватио шарана од 42лб Цоммонс

5оз и 24лб, као и Бели амур од 22лб на њему. Ми је наредио око 90кг од 18мм Минг,

боилиес, 30кг Минг, градом у две величине (4мм и 8мм), Минг, поп-уп прозора и око 20 флаша

Минг уље.

Након испоруке стигао у Јужној Африци се утврдени и направили 40мм мамац лопти

састоји од углавном претходно кувано млевено тигрови, кувано млевено семе конопље, Минг, исецканог

боилиес, кувано млевено кукуруза, Минг, сачма и обложени Минг, уље. Ове кугле су мамац ваздуха

сушено на 3 месеца, а затим пакује у картонским кутијама. Хенние, Андриес и главна награда оде у

Француска је у септембру за тренинг на језеру да се ишло наш план игре. Они су

неких открића у том периоду, од којих је да рибе на Убы углавном су реаговали на

Тигрови као Креј и поисон Разговори су претерано агресивни начин са боилиес, али пре левичаре

са њима је битан.

Назад у СА сви смо добили заједно и изградили наш план око Минг, али је додао и тигрови

Конопља. Као што смо једина земља у свету која је увек на броду у близини наше опреме,

да употреба изнајмљених возила итд, који кошта руку и ногу, ми организовати наше АТА Царнет.

Наша опрема је послат у Париз за две недеље пре него што смо стигли тако да је могао бити опозван од стране

обичајима. Били смо сретни као и на нашем доласку на аеродром наше опреме и мамац је спреман за

колекције. Наша следећа станица био је позабавити продавници где смо купили Тигар орахе и семена конопље и

након што је провела 3 предивна дана у Паризу смо кренули доле до Барбатон око 750км од

Париз.

Цела наша игра врти око плана Минг боилиес, сачма и мамац кугле, на врху са

тачан споддинг на тигрове (целе и сломљен) и конопље. Наши ПВА кесе су комбинација

наших СА супер супер Субсцрибе Играју, Минг, пелета, Минг, боилиес сломљен, скрхан тигрови и конопље,

све инфусед са Минг, уље. Половина наших ПВА кесе су натопљеним у уље Минг, и ми смо 100% сигурни

Минг, који је разлог број 1 били смо толико успешне.

Резултати су били следећи: Нел лекара опште праксе и Цобус Ван Логгеренберг о клин Ц12 - 1., Жилбер

Фоксцрофт и Лоутјие Лоууиес о клин Б6 - 3. место и Хенние ди Преез и Андриес Марее на

Марљиво Ц19 - 1. место. Хенние и Андриес су крунисани као светски шампион

Појединачне класификације и ГП и Логгиес укупно 3.. Лоутјие и ја имам укупно 8.. То је значило

које је завршила на 5 бодова, док Србија (2) успели само 12 поена и Француској (3рд) са 15

бодова.

Као тим смо Поздрављају вас Ли, за све безусловну помоћ у припреми и наш мамац

Ваш невероватно нивоа услуга. Хвала вам Цатала̀ Кутија за увек бити ту за нас Шаран фанатика

доле у Африци.

Следећи ФИПС ур Светско првенство Шаран ће бити у Енглеској следеће године, а гласине је то

која ће се одржати у Милтон Кејнс канала. Ми дефинитивно ће доћи у посету чувени Цатала̀ Бокс

и будите сигурни да ћемо организовати наш мамац и друге ставке поново ухвате у коштац са вама.

Ли, најбоље сте!

Поздравите

Жилбер Фоксцрофт

У корист:

Јохана Доналда (менаџер), Јохан Ван Хеерден (капетан)

Жилбер Фоксцрофт, Лоутјие Лоууиес, лекара опште праксе Нел, Цобус Ван Логгеренберг, Хенние ди Преез, Андиес Марее, Каспер

Лабусцхагне и Деон Ван Вуурен

U kratke crte Le Jakson im odao tajnu za Ming boile u koje veruje i koja mu donela nekoliko dobrih mesta u Srbiji.Nekoliko ljudi je bilo u septembru na jezero pre svestkog i uvidelo da je tigrov orah i conoplja najbolja prihrana tako da su kombinovali boile iz minga i tigrov orah i conoplja i stime uradili kugle za bacanje od 4 sm.Navodno to im je bila dobitna kombinacija

HE he kakve sumnjive price i da ne kazem providne lazi.Sve se danas za kintu radi,a kamoli da se napise koja recenica...

Isto tako je svojevremeno na Sarulestiju uhvacen tada najveci saran na jezeru i to na boile Kevi Nash,a covek ih dobio na totalno anonimnu boilu.Sta ces ovi najvise ponudili i covek se na kraju setio kako je ustvari bilo i na sta je pecao.

Ima ko je vido nasta su pecali... :whistle:

Dva tajgera sa podizacem u sredin, a dip neka buter ili skopeks vanila.

Stojao sam im pored boksa kad su zabacivali i nanjusio........... .Istog trenutka uzimam motorolu i javljam nasima .....kad sam izgovorio tajger u buter vanili ,njihov selektor koji im je bijo u boksu skocijo ko oparen da mi kaze da nesmem tu da stojim pa zove sudije sav zajapuren u drami.To je bijo znak da sam 100% pogodijo ,i mi smo dosta riba dobili na tajger pogotovo Sapanjac.