Bruce & Walker Hexagraph

Nikola o cemu je rec kod ovih stapova, moze li kakav prevod? Pozdrav Leo

Bio je lep text o Hexagraph-ima sa prilicno objasnjenja u jednom broju ribolovackog trofeja...

Nisam siguran da li smem da postavim link do stranice gde se tekst nalazi, ali ipak cu ga postaviti...

http://www.trofej.info/index.php/rubrike-mainmenu-29/pribor-mainmenu-33/127-baw-hexagraph-ceo-tekst.html

Cuo sam,nisam ih video i drzao,da su bili opasni.Kako po ceni tako i po kvalitetu.

Cene i kvalitet su mrak, posebno cene... One se krecu od 810 do 840 Funti!!!!!!!!!!!!

Najjaci stap u seriji im je 12.6 ft 2.5lb, mada mislim da postoji mogucnost narucivanja stapa po vasoj zelji uz "malu" novcanu nadoknadu... :rolleyes:

Tacno, ali to nije Hexagraph...

Bruce and Walker proizvodi i saranske parabolike ( kruzni presek blank-a ) koji su takodje vrhunskog kvaliteta...

Bruce and Walker firma je poznata u svetu najvise po musicarskim stapovima kao i House of Hardy...

Kvalitet je gotovo identican ( po meni je mozda i B&W bolji ), razlika je samo u tome sto B&W sve stapove proizvodi u GBR, a Hardy samo musicarce...

Inace i Hardy je imao par serija saranskih parabolika ( retko ko ih je i video, a kamoli pecao sa njima ), ali nakon sto su se ujedinili sa Greys-om i Chub-om vise nije izbacivao saranske stapove...

U svakom slucaju B&W stapovi su vrhunskog kvaliteta i veoma su cenjeni u svetu, takodje taj kvalitet prati i cena koja je vrlo visoka!

Pozdrav...

When I first became involved with B&W they had just started making Hexagraph and were very keen on it.Its main properties over conventional tubular blanks were that due to the way it was made there was no overlap of cloth on a mandrel therefore no spline.The construction was also less prone to taking on an oval cross section when under compression.It was felt that this would improve both casting range and acuracey.Suprisingly low diameter blanks could be made.

The 2 1/2lb model I have is a fast taper and certainly puts a lead out well.As Ive said though I dont think any of the properties it has justifies the price.

Contary to what you might think if you want any more details of how Hexagraph rods are made just email Brian Potter at B&W Im sure he would gladly give you lots of information.

webmaster@bruceandwalker.co.uk

When I first became involved with B&W they had just started making Hexagraph and were very keen on it.Its main properties over conventional tubular blanks were that due to the way it was made there was no overlap of cloth on a mandrel therefore no spline.The construction was also less prone to taking on an oval cross section when under compression.It was felt that this would improve both casting range and acuracey.Suprisingly low diameter blanks could be made.

The 2 1/2lb model I have is a fast taper and certainly puts a lead out well.As Ive said though I dont think any of the properties it has justifies the price.

Contary to what you might think if you want any more details of how Hexagraph rods are made just email Brian Potter at B&W Im sure he would gladly give you lots of information.

webmaster@bruceandwalker.co.uk

I have a problem widh your post,please translate it to me :fool:

A zamisli da u isto vreme imas B&W i Hardy saranske stapove. :D

Verovao ili ne, jedan lik u srbiji ima 3 x B&W 12.6ft 2.5 lb, 6 x Hardy-a ( nisam samo siguran koje su jacine, a mislim da su 13 ft ) i 3 x Leon Hogendijk millenium-a 13 ft 3.5 lb, ako se ne varam... :blink: :shok:

A o masinama sa kojim peca nisam siguran, ima 3 x Daiwa Basia QD2...

Ovo informacije sam pronasao u jednom broju ribolovackog trofej-a gde su ovi stapovi bili predstavljeni...

Taj ''lik''se zove Slavimir.Inače je direktor Delta osiguranja.

Vise nema jer ih je prodao,ali u pravu je Ilija,o njemu se radilo.Mislim da niko nije niti ce imati pribor kakav je imao,ili ima on.Usput,covek je fenomenalan.