Strawberry

zavisi za shta,ako je za kukuruz najbolja je sensas,ako je za boile meni se pokazali najbolji strowbery jam-richworth,rh strowbery.i mainline strowbery adit

Za boile !

Jane, imam strawberry jam richworth.

Mislio sam na cistu jagodu.

Ako se nisi predomislio za ugaone adaptere,tj.ako si ih pronasao,ja sam pronasao bus koji ide dole kod tebe,pa se cujemo. :D

Pozz

DT, VDE I MILKOM

Vlado,taj famozni Milkom,jer stvarno toliko dobar,sobzirom da je za kolace?

Koliko ga stavljas,recimo za divlje.nenapadnute vode.

Koliko znam to je na alkoholnoj bazi.

Milkom provereno dobro radi pogotovo u hladnoj vodi e sad doziranje 15ml na kilo miksa a može i više.Probaj pa javi..

Another state-of-the arts products from Mainline, the Activ-Ades are feed inducing flavours containing a combination of amino based at attractors, taste enhancers and palatants. Imported from the United States they are used in the animal feed industry as feeding inducing or triggering agents for the chemical receptors of hunger. The whole range is very water soluble, giving a very good leakage rate which inturn triggers quicker feeding responses from the carp, allowing us to capitalise on all the aspects of attractions. The Sweet-Ade is designed as the ultimate sweetener, but is still on the same base as the rest of the range. An Activ-Ade and a flavour from Mainline's range are all that is needed for the very best available bait today.

Za divlje vode stavljam manje nego shto pishe na flashici

Another state-of-the arts products from Mainline, the Activ-Ades are feed inducing flavours containing a combination of amino based at attractors, taste enhancers and palatants. Imported from the United States they are used in the animal feed industry as feeding inducing or triggering agents for the chemical receptors of hunger. The whole range is very water soluble, giving a very good leakage rate which inturn triggers quicker feeding responses from the carp, allowing us to capitalise on all the aspects of attractions. The Sweet-Ade is designed as the ultimate sweetener, but is still on the same base as the rest of the range. An Activ-Ade and a flavour from Mainline's range are all that is needed for the very best available bait today.

Za divlje vode stavljam manje nego shto pishe na flashici

Друге државе-у-уметности производа из Маинлине, Акт-Адес су подстицања укуса хране која садржи комбинацију амино заснива на атрактора, укус и енханцерс палатантс. Увезена из САД да се користе у индустрији сточне хране у исхрани изазива и окидање агената за хемијске рецепторе од глади. Читав низ веома Водотопљиви, дајући врло добар цурења стопи која интурн активира брзе хране одговоре из шаран, омогућавајући нам да капитализује на све аспекте атракција. Слатки-Аде је замишљен као крајње заслађивач, али је и даље на истој бази као и остатак опсега. Акт-Аде и укус из опсега Маинлине су све што је потребно за најбоље доступне мамца данас

Skara pod mostom i Skopsko pivo su bili zakon kraj Vardara.Lepa reka i još lepše uspomene..

Ta " Skara pod mostom" vise ne postoji, ali imamo sad jos bolju, a Skopsko je jos uvek zakon.Ko voli nek izvoli.

Svi ste dobrodosli.

• 3 months later...

Samo bih malo upotpunio ovaj prevod gore ..

'Another state-of-the arts products from Mainline'

Nema nikakve drzave, verovatno ste prevodili putem google-a .. Prevod ovoga je ' jos jedan vrhunski prozvod iz Mainline-a' . State-of-the-art je fraza za VRHUNSKI, MAJSTORSKI , a u bukvalnom prevodu bi bilo ' dokaz umetnosti'

the Activ-Ades are feed inducing flavours containing a combination of amino based at attractors, taste enhancers and palatants

Activ-Ades su ukusi izazivaci gladi ( feed inducing- bukvalni prevod - onaj koji nagoni na hranjenje ) , koji sadrze kombinaciju atraktora baziranih na aminokiselinama, poboljsivace ukusa i palatante .

Ova rec palatanti, ne postoji u srpskom jeziku vec je preuzeta. U bukvalnom prevodu sa engleskog znaci - nesto sto cini cula da se osecaju prijatno nadrazenim

'Stopi koja inturn ' . Inturn znaci za uzvrat

Leakage rate- ucestalost otpustanja

Ovo ostalo lako povezete :)

• 2 months later...